Svajokite apie ką norite, bet gal jau bandykime tai daryti!

EV: Bet dėl ​​to, kad jis varžosi ne vienas, visada yra nugalėtojas. Ir nugalėtojas iš karto pradėjo rašyti straipsnius internete, patarti - vienu žodžiu, mokyti ...

 

Dirbdami su vienu iš tokių sportininkų ir matydami, kad jis tobulėjo pagal tokią schemą, mes uždavėme klausimą? Iš  kur jūs prisirankiojote tokių nesąmonių? Jis sako, kad skaitytiė internete eilinį tokį kūrinį, ir nieko daugiau nėra pateikiama! Todėl mes norime sukurti tam tikrą mokyklą pradedantiems lenktynininkams, su mokymu apie tam tikrą sistemą.

 

Be to, ji veikia šią sistemą! Net žmonės, kurie nelabai linkę į tai, jie gali būti apmokomi. Tos programos, kurios yra naudojamos taikomuoju planu, buvo bandomos įprastiems vairuotojams. Ir per keturias dienas įgyja  visaai skirtingus vairavimo įgūdžius.Trumpai tariant, mes nuolat matomei, kad kažkas turi būti padaryta. Visas klausimas, kaip tai bus priimama.

 

 

Tačiau yra daug aukštųjų mokyklų vairavimo įgūdžius, įskaitant mokymą, sporto ...

 

EV: Iš esmės, visos Vakarų mokyklos veikia pagal principą "pamatyti, kaip aš galiu."Galite ateiti ir paklausti Gronhölm jūs sportuojate, Cancun, Makinen. Jie neslepia, kad jie daro sureguliavimą: bendradarbiauti su jais, jums reikia aukščiau vidutinio lygio. Bet kai jis ateina į arbatą, jis iš esmės negali išmokti nieko. Greičiau, jis gali puikiai išmokti gabalas kelių 2 kilometrų. Bet jei jo žingsnis 2 km toliau, bus tik blogiau: jis jau pajuto greitį ir ką daryti su juo - neturi idėja. Todėl mums reikia šiek tiek logikos raidą pilotas.

 

Reikia šiek tiek paprastą pagrindai, žinoma, ir kurie nori sportuoti gylis - tai kitas žingsnis.Prieš tai jūs turite turėti pradinę idėją, ką kontrolės sportinio automobilio elementų, kurie yra parašyta stenograma, kaip ir tt

 

A.SCH: Taigi, ši sistema turėtų nustatyti ar atgaivinti, tačiau iki šiol viskas yra laisvai skrieti. Žmonės nesupranta, kaip ir ką jie daro. Norite sužinoti, kaip saugiai vairuoti ir bent iš dalies paaiškinti tai sporto kategorijoje? Kad tai buvo konkursas, kovoti, o ne monetos Lobizmas, kuris bus šokinėti ant ar kas keliaus toliau į mišką kelyje? ..

 

Bet prieš tokios sistemos egzistuoja?

 

EB: Taip, ši sistema buvo net šiek tiek juokinga, bet tai buvo TSRS rinktinės. Tai buvo sietą natūra, ir tu negali gauti ten be išgyvena ankstesnius veiksmus. Buvo treneris - žmogus, kuris stebimi kūno būklę sportininkas ir kuris buvo atsakingas už jį, kai jis išvyko į kai kurių regiono didesnė konkurencija. Galime sakyti, kad ten buvo viskas blogai, bet dabar sistema nėra.

 

Dabar ten buvo tarp kartų atotrūkis nuorodos sportininkai ir tie, kurie gali išmokyti kažką parodyti (kitas klausimas, ar jie yra talentingi, kaip treneriai, ar ne - bet bent jau kalbant apie konsultavimą ir įdomių patarimų). Visi sako, kad mes esame šiandien, mes suprantame, kad nereikia jokios komandos, dabar užtenka turėti gerą automobilį, daug pinigų ir licenciją.

 

A.SCH: Paprastai žmonės ateina į ZhenYa, kuris atsitrenkė į sieną. Kai visi metodai bandė, bet ne dirbti - tarkim, skaitykite Vasin. Tačiau net ir šiuo atveju žmogus ateina ir sako Eugenijus S., todėl galiu daryti viską, aš skauda mano stenograma turiu brangiausią automobilį, bet čia kažkas su stabdžių neveikia, todėl aš galiu padaryti viską gerai, rodo! .. Tai siaubinga. Jis nieko nežino. Jis praleido tiek daug pinigų, geriau variklio, geriau dėžutės, geriau pakaba - tačiau paaiškėja, jie neturi atitverti siena medžius ..!

 

EV: Keista, kai kurie jauni sportininkai net istorijos nežinau tų, kurie sukūrė autosportas pavadinimus. Tikriausiai kiekvienas berniukas, kuris atėjo žaisti ledo ritulio, žino, kas Kharlamov, Fetisov Tretiak. Ir čia ...

 

 

Schumacheris visi skambinti ...

 

EV: Taip, ypač dėl asmens, kuris atėjo dalyvauti ralio, Schumacheris - tai, žinoma, puiku!

 

A'n: Kaip rezultatas, žmonės tiesiog nesupranta, kas su juo susisiekti, net jei jis nori mokytis. Kad ateis į mane berniukas klausia, kas paklausti. Pasakysiu Brundza. Jis sako: "Aš nežinau, tai! Čia genijus Broslavsky žinoti Ogarko žinoti kuzmich. Brundzos - tai ką už tai nevykėlis "?

 

Tai reiškia, kad istorijos žinojimas, tai nėra savitikslis, ir reikia suprasti, kas yra mokytis.Taip - technika pažengė į priekį, bet fizikos, kad neišnyks! Tai, beje, turi dėl ko turėtų eiti ant priekinio disko ar visą klausimą. Who cares, jei turite automobilių taikomi fizikos dėsnius?

 

 

Aišku, fizika, istorija. Bet automobilio mechanika reikia žinoti išsamiai?

 

EV: Tai priklauso norus kategorijoje. Nori suprasti, kaip šis automobilis gali būti greitesnis, kuris yra būtinas norint pateikti atsiliepimus į inžinierių ir mechanikos gauti savo norimą rezultatą. Ir jei jūs virš visų bandymų vietų kovoja su automobiliu, tai nėra prasmės kreiptis sustabdymą, ką galima pasakyti, jei esate bijo automobilį? Baigė du kartus praėjo, kirto, kad netaps - kokios suspensijos yra all about?

 

Mes labai šališkas akcentais. Čia yra automobilių sporto, automobilių konsolės - tada turi nuskaityti po automobiliu, dieną ir naktį, kad surinkti variklį. Sportas - ką sporto?Svarbiausia - automobilio ..

 

Tokia teorija turi teisę į gyvybę, bet iš tikrųjų, didesnis jūs einate laiptais, tuo mažiau ji yra svarbi. Jūs tiesiog turite duoti komandą atsiliepimus, pasakyti, kad aš nemėgstu, kaip automobilis virsta. Bet jūs turite jaustis! Jausmas automobilį - sporto komponentas, paspaudimų skaičius - techninis. Taigi, mano nuomone, sportas turėtų dominuoti. Jūs negalite žinoti, kaip šokas, ir didelis, ne jūsų klausimas. Bet jūs turite pasakyti labai aiškiai: pirmoje ir trečioje ruožtu trečią ketvirtį Turiu automobilį skaidres. Ir jau inžinierius pasakys, kodėl. Štai ką milžiniška suma bandomosios darbo.

 

Ir testai dažnai painiojama su treniruotes. Pasakykite, turėjau testus, mokausi. Ne. Jūs atėjote į bandymus, kad jūs žinote, kaip. Be šio veido lipti nėra būtina, nes reikia reguliuoti automobilį. Ar jūs žinote, kaip vairuoti, ne savo metodus - nėra nieko apie bandymus, ir tai padaryti! Sužinojo - eiti bandyti, pritaikyti automobilį jums, jis buvo patogus.

 

Jeigu jūs einate dabar ... Rusijos čempionatas

 

EV: Su 90% tikimybe, būtume laimėjo jį. Beje, ką Žolinė laimėjo čempionatą 55 - Tai nėra normalu, neturėtų 55-metų pilotas laimėti 20 metų!

 

Kodėl?

 

EV: Kadangi 20 metų jaunesnis, stipresnis, montuotojas, jo reakcija geriau. Pradėti poziciją, tuo geriau! Kitas klausimas, ir tai, ką jis daro - nieko? Todėl 55 metų ir jis laimi!

 

A.SCH: Tiesą sakant, tai sportui katastrofa.

 

EV: Nuotrauka tai, palikite, kad motosporto verslo prielaida. Tie, kurie važiavo iš paskos, negalėjo mušti jį ir Kabinkite per 3 minutes, kodėl. Bet jie lieka ką nors! Ir vienas iš jų laimės pailsėti, nors jis iš 3 minutes ir nepalikite. Tai eina ... Yra degradacija, ir mes paslysti ant automobilių sporte lygiu Rumunijoje.

 

 

Ir dar kartą grįžtu prie klausimo: Kiek laiko treniruotėms?

 

A.SCH: Daugiausia terminai priklauso nuo atsakovo. Ką jūs galite padaryti geriau virškinamumas nei geriausia fizinės formos esate, jūs turite daugiau nei draugystę su galva, greičiau tai įvyks. Kas yra tinkamas mokymas? Ši konkurencinio proceso elementų pažeidimus. Kol jūs išmoksite išlaikyti savo rankas ant fortepijono klaviatūra, kad jums nenaudinga žaisti svarstyklės. Jeigu jūs išmoksite laikyti rankas per 5 minutes - išvyko!Jei paėmė per savaitę - taip savaitę. Mes galime kalbėti tik apie elementų, sudarančių mokymosi procesą, ir kaip ilgai jis bus - priklauso nuo jūsų.

 

Irina ir aš praleido 4 Kolomeitseva mokymus, o dabar pusė Ukrainos Peloton ji "atsineša" be problemų, ir net treniruotes pora - ir jis bus nepasiekiamas aukštis. Ką ji atlieka mokymo - ¾ Ukrainiečių Peloton net ne suvokti, kad jis gali ir turi padaryti! Bet tai, vėlgi, yra tai, kad jis gali techniškai. Bet yra, kaip ji bus nervų, mandrazhirovat psichologija? ..

 

Taigi treniruotės - šis procesas yra gana ribotas. Kitas yra subtilus plėtra.

 

Bet net ir tada, kai atrodė, kad visi elementai yra perduodami - Manau, kad jei jis aktyviai dalyvavo, tai gali būti padaryta per šešis mėnesius, jei pakankamai tyliai, tada per metus - dar ne riba iki tobulumo.

 

Daugelis imti konkuruoti su treneriu, sensei, mentoriaus, kuris vis dar matyti tam tikrų trūkumų, o juos atlikti naują metodiką, nuolat tobulinti. Sportininkas - tai ne deimantas, kuris gali būti nušlifuoti vieną kartą ir ją paversti deimantas, tačiau kai kurios mobiliųjų struktūra, kuri gali pagerinti neribotą laiką. Bet tai yra tokia nepasiekiama svajonė, tačiau šiandien mes kalbame apie tai, kaip mokyti žmones pagrindai, ir tai padės padidinti bendrą lygį sporte.

 

 

Ar ten tikrai žmonės unteachable?

 

EV: Absoliučiai. Na, nebuvo suteikta žmogui - jis gali būti bet kurioje srityje. Jis tiesiog eina į rodo, kad esate šiame sporte nieko nepasieksime neįvykdyti.

 

Bet sporto meistras tapti?

 

EV: Taip, taip! Oh, ir ne tai, kad jūs negalite gauti. Kai yra savaime aiškus, jūs galite šturmuoti šį aukštis yra 7-8-10 m, o ne kelis kartus per metus - ir ateina trečias pasaulio čempionate!

 

Taigi, kontraindikacijos - tik klinikinis. Jei gydytojai uždrausti. Ir tada ... prisiminti Zanardi!Viskas priklauso nuo asmens. Vienas sako: ačiū, aš turiu pakankamai, o kitas - daryti man automobilį, kad būtų galima pavaras perjungti nosį.

 

Jūs patarsite eiti su vertybinių popierių arba kiekvieną kartą, jūsų veidas jaustis?

 

EV: Esu iš sandėlyje rėmėjas. Yra du būdai, plėtros, arba iš viršaus nusileidžia arba įkopti. Esu antrojo metodo šalininkas, nors pirmasis turi teisę į gyvybę ... Na, taip, jie sako ... Bet ...

 

A'n. Jūs niekada negali prognozuoti klaidos rezultatą. Yra labiausiai absurdiškų atvejų. O jei atėjo laikas eiti į principą "Aš sulaužysiu automobilį, bet dabar jaučiu, kad linijos," kad vieną dieną su automobiliu ir jūs galite įveikti save. Absurdiška sutapimas, bet akmens ar medžio - ir išvyko į Gurney. Kodėl? Ką tu įrodė? ..

 

EV: Ir be to, nėra jokių garantijų, kad po kito katastrofos jūs net nori grįžti į sportą.Apskritai, aš nebūtų padaryti.

 

 

Ir jei pilotas patenka visą laiką, tai reiškia, kad jis persikėlė veidą?

 

EV: Jis sakė, kad jis pažeidė jausmas ribos, ir tai nereiškia, kad pakeitimai vėjo. Visos šios avarijos - kai kurių pasekmė negalėjimas. Ar negalėjimas vairuoti automobilį arba įvertinti veiksnius, turi įvertinti, ar kelio ...

 

Treneris gali padėti čia?

 

A.SCH: Žinoma, tai kodėl ji reikalinga! Nepaisant to, kad treneriai mes reikalaujame tam tikrą savo protinius ir fizinius išlaidų kompensaciją, jie sutaupo milžiniškas išteklių lenktynininkus. Ne, dėl Dievo meilės, ir jūs galite suprasti save! Per bandymų ir klaidų, nurašymo keletą automobilių, jūs suprasite: tokiu būdu jūs galite, bet ne tai padaryti, bet yra geriau kitu būdu ...

 

Autobusų reikia į pirmąją vietą, siekiant sutrumpinti vystymosi keliu. Apskritai, treneris - tai ne panacėja, mes turime 90% sportininkų klestėti be trenerio, o ne plikyti. Tačiau patirtis rodo, kad jūs gaunate už 10 metų, su treneriu, galite gauti per metus. Tai, ką išmoko per 5 metus, su treneriu jūs išmoksite šį mėnesį. Štai ir viskas.